خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/22 - 13:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین:

پروژه نجات نتانیاهو پشت پرده حمله به اردوگاه فلسطینیان/ تجاوز به النصیرات با حمایت آمریکا انجام شد

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین گفت: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه پناهجویان غزه "النصیرات" با پشتیبانی آمریکایی ها و برای نجات تصویر شکست خورده نتانیاهو انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین پیش از ظهر امروز (سه شنبه 22 خرداد ‌ماه) در جمع فعالان فلسطین با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه پناهجویان غزه "النصیرات"، گفت: سردمداران و سیاستمداران آمریکایی تلاش کردند با حمایت از صهیونیست ها در این حمله، تصویر شکست خورده نتانیاهو را ترمیم کنند و به عبارتی پروژه نجات نتانیاهو را خلق کنند.

وی در این راستا، اظهار کرد: در واقع آنها از تجهیزات نظامی گسترده ای در زمین، هوا و دریا استفاده کردند و حتی یگان های ویژه آمریکایی وارد عرصه شدند تا بتوانند تعداد زیادی از اسیران را آزاد کنند.

ابطحی با اشاره به اینکه حمله گسترده صهیونیست ها که با پشتیبانی نظامیان تروریست آمریکایی رقم خورد سبب به راه افتادن کشتار عظیمی در این اردوگاه شد، افزود: این مهم در حالیست که آنها توانستند فقط چهار نفر را نجات دهند لذا نقشه آنها با شکست مفتضحانه ای روبرو شد.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در این زمینه، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود به دلیل شکست مذکور، چهار نفر از کابینه جنگ صهیونیست ها استعفا دادند و می توان اذعان کرد این کابینه در حال سقوط است.

وی تصریح کرد: بدون شک این حادثه شرایط سختی را برای فلسطینیان رقم زد اما نباید فراموش کرد که سربلندی دیگری برای مقاومت مردم فلسطین حاصل شد؛ چراکه آنها با تکیه بر تمامی امکانات خود از جمله شنودها، جاسوس ها، ظرفیت های پهپادی و غیره وارد میدان شدند اما هیچ یک از اهدافشان محق نشد.

ابطحی بیان کرد: باید یادآور شد منطقه مذکور در جغرافیای محدودی قرار دارد و این شکست بیانگر توان رزمی رزمندگان مقاومت را برای دشمنان آشکارتر می کند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین با اشاره به اینکه امروزه افکار عمومی دنیا در حال پیوستن به جبهه مقاومت است و این موضوع سبب شکست دسیسه های جریان سلطه شده است، خاطرنشان کرد: به عبارتی در آینده ای نزدیک شاهد نابودی کابینه جنگ صهیونیست ها خواهیم بود و سرزمین های اشغالی نیز آزاد خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379457
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار